Wednesday, October 17, 2007

Sekadar coretan cuma

SEBENARNYA aku sibuk benar dua tiga hari ini...yelah nak 'sentuh' blog pun tak sempat...Sejak dua hari lalu packer datang..hingga hari ini masih belum selesai...bimbang juga aku...manalah tau...cempedak menjadi nangka?!...

Kelmarin aku masuk hotel 'Homewood Suites' dekat dengan rumah Adi/Syiela juga Pn Saimun/Mej.Aziz...

Semalam aku 'berbuka' di rumah Pn. Saimun/Mej.Aziz...malam ini rezeki aku di rumah Che wan/ Syikin...esok malam che mat/Ella dah booking awal-awal...Kesian Jay dok cari tarikh untuk bawa kami lunch/dinner...terima kasih kawan-kawan yang menghulur simpati...

Nampaknya semakin hari semakin hampir aku akan meninggalkan bumi 'Bush' ini...terasa kesayuan untuk meninggalkan kawan-kawan semua...namun apakan daya, arahan mesti dipatuhi...lagipun aku telah lama di bumi ini...ibu dan keluarga serta anak-anakku di sana sedang menanti....

Oh ya...aku baru dapat tahu akan 'ditempatkan' di Putrajaya - Ringkasnya aku akan bertugas di jabatan Pendidikan Islam & Moral, Kem. Pelajaran (JAPIM) bermula 1 November ini. Aku akur malah aku berterima kasih atas kepercayaan bos aku...

Setakat ini dulu...nanti disambung lagi...fikiran tak tenteram...kerana ada tugas yang belum selesai...sekadar ini sahaja yang mampu aku lakukan, lewat Sekadar Bicara...

Washington D C
6Syawal 1428H
2.04pm

1 comment:

Me said...

Ustaz, baguslah ditempatkan di putrajaya.. kalau kat kedah nun apa ada... nak panjat tangga pun tak tinggi mana..
Apa2 pun nanti balik kedah kena singgah 'bayar tol' dekat SP dulu...
Kami ucapkan utk ustaz dan ustazah selamat kembali bertugas dan di doakan semoga segala pekerjaan dipermudahkan Allah. Have a safe trip!

-morgantown-